Geplaatst in Internet, Marketing & Communication

Succesvolle e-business draait om waardecreatie in de klantreizen

handboek e-commerce“Handboek e-commerce – E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis”. Ik heb het boek nog niet zelf gelezen, maar het staat met stip op mijn leeslijst. Niet in het minst omwille van de focus op de klantenreis, waardecreatie en marketingmix.

De auteur richt zich tot de ondernemer en manager, maar het lijkt me evenzeer nuttige lectuur voor iedereen binnen het bedrijf die bij de klantenreizen betrokken is.

“Coolblue focust op toekomstbestendige klantgerichtheid door alle fases in de klantreis te optimaliseren. We zien ons daarom meer als een klantreis-bureau dan een online retailer. Daarbij focussen we niet alleen op online, maar spelen onze fysieke winkels ook een grote rol. Bovendien is het belangrijk onderscheid te maken in de klantreizen voor verschillende producten.”

Pieter Zwart, beginbaas Coolblue

Je kunt het boek onder andere kopen bij Bol.com

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s